بوناچیچ: امروز مغرم کار نمی‌کند!

 
لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حوصله حرف زدن نداشت.
 

ایسنا: لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حوصله حرف زدن نداشت.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار کرد: مثل همه بازی‌ها آمده‌ایم که در این بازی پیروز شویم و دیدار فردا با بازی‌های قبل برای ما هیچ فرقی ندارد.

وی ادامه داد: مصطفی شجاعی تنها غایب ما در این بازی است که به دلیل سه اخطاره بودن به این بازی نمی‌رسد و او بهترین مهاجم ماست.

بوناچیچ که پاسخ همه سوال‌ها را پس از شنیدن صحبت خبرنگاران بدون فرصت دادن به مترجم جواب می‌داد درباره هدف مس در این فصل گفت: رتبه پنجم، ششم یا هفتم برای ما فرقی نمی‌کند و این طور نیست که به دنبال این باشیم که با پیروزی بر پرسپولیس به رتبه ششم برسیم. فقط تیم‌های اول تا سوم به آسیا می‌روند و به غیر از این سه رتبه دیگر فرقی نمی‌کند در کجای جدول باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شناختی از پرسپولیس دارید گفت: پرسپولیس و آلومینیوم و سایر تیم‌ها همه مثل هم هستند!

سرمربی مس که به نظر می‌رسید چندان سرحال نیست درباره صحبت‌هایی که مبنی بر ماندن او در فصل آینده در مس مطرح می‌شود گفت: شاید مدیر باشگاه چیزی گفته باشد اما من خبری ندارم. هر وقت فصل تمام شود درباره سال بعد با هم صحبت می‌کنیم.

وی افزود: اگر تیم شما بازیکن خوب داشته باشد نتایج هم خوب می‌شود. بدون بازیکن نمی‌شود کاری کرد. مس بازیکنان جوان زیادی مثل شجاعی و زنده‌روح دارد که در آینده می‌توانند بدرخشند.

بوناچیچ در پایان در پاسخ به این سوال که نشست‌های خبری‌تان به دلیل نداشتن مترجم هم‌زبان با شما برای‌تان خسته کننده نشده است گفت: 10 روز است که مریض بوده‌ام و الان زیاد حوصله حرف زدن ندارم. در نشست‌های قبلی به خوبی صحبت شما را متوجه می‌شدم اما مریض که باشم مغزم زیاد کار نمی‌کند و نمی‌توانم متوجه شوم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:بوناچیچ , پرسپولیس , مس کرمان,
ارسال توسط reza